Tätä on näköjään liikkeellä. Juuri tänään huomasin, ettei D5 vastaa kunnolla kaasuun. Takaa ei pukkaa mustaa savua joten ahtovuotoa ei ainakaan paljoa voi olla.
Jostain syystä ryntää iloisesti eteenpäin kun kierrokset saa noin 4000 rpm
Yleensä kuuluu pieni ääni kun oikaisee nilkan ja turbon siivet kääntyy, nyt ääntä ei kuulu. Turbo on Garrett vaihto-turbo, ajettu alle 50 tkm.
Vikakoodit: pysyvä koodi, jotka ei nollaannu, liittyy EGR (tulpattu), ikkunat DDM005, DDM004D, CEM1A59 (ei alkuperäinen stereo), monesti herjaa takaovien lukkoja CEM6A01 jne.
Ehdottakaas tyypillisiä testejä - Vida löytyy, mistä mainittu
"testerillä antaako saman määrän ahtoja kuin pyytää, näyttääkö ahtopaineanturi järjellisiä lukemia moottori sammuksissa" löytyy Vidasta ja "onko polttoainesuodatin vaihdettu" - ajettu noin 30 tkm. Sen voin toki vaihtaa. Oireileva suodatin on tuttu vuosien takaa - tosin meni limp modeen kiihdytyksen aikana - nyt ei kiihdytä kunnolla mutta kulkee muuten normaalisti.