Seoksen säätö pitäisi olla ok kun mäntää nostaa niin heti töpeksii. Tyhjäkäynti kylmänä käynnistäessa käy todella huonosti. Ryyppyä myös epäile. Kylmänä käynnistyy heti ilman ryyppyä. Ryyppy ilmaisesti 2 toiminen. Ensin pitäisi kierroksia nousta ja lisää vedettäessä töpeksii.
Etummainen kaasari ei toimi niinkuin takimmainen ? Toiminnoissa selvä ero. Sähköpuoli pitäisi olla ok.
Pystytkö laittamaan konehuoneesta kuvaa sillain että näkyy kaasarit ja imusarja suunnilleen ylhäältä päin niin näkee kokonaisuuden niin helpompi hahmottaa miten mikäkin on.
Kyllä mielestäni helpommalla saat nuo toimimaan saatikka löydät jostain hyvän strömpän/su:n ja vaihdat tilalle B20A imupakosarjan.
Itse lähtisin lähestyyn aihetta siten että pistäisin kaasarit nippeleiksi ja putsaisi ja tarkistaisi bensanpinnat ja että molemmissa on samat neulat ja samassa korkeudessa.
Uudemmissa SU:issa missä kohokammio kaasarin sisällä taisi olla suutinputken säätö ruuvilla kaasarin kyljestä niin katsoo myös että suutinputket on samalla korkeudella oikeasti eikä luota siihen että pitäis olla jos ruuvit samassa säädössä.