Moi taas, tuon hukkareijän putsasin juuri paineilmalla, josko sen kautta ylimääräiset valuisi. En tiedä oliko tukossa, mutta nyt on ainakin auki.
Tuo päällimmäinen läppä on hiukan kostea nytkin ja luulen, että silloin kun tuon tankkaa täyteen, niin tietyissä tilanteissa (sopiva kaarre tms.) se loiskauttaa dieseliä noita läppiä vasten ja siitä sitten kulkeutuu pikkuhiljaa auton kyljelle. Ei ehkä maailman tiiveimmät nuo läpät enää 60tkm:n jälkeen. Pitää seurailla tilannetta taas seuraavan täyteen tankkauksen jälkeen.
Juu, WD40:llä olen V40:stä viisastuneena kevyesti voidellut nuo läpät - tosin tässä 60:ssä taitaa dieselöljy jo itsessään hoidella saman homman.
Tuo lisäkorkki mitä aiemmin ehdottelin ei ollut sinällään vitsi - parilla youtube videolla jenkkilästä olen tuollaiseen joskus törmännyt, mutta tuskimpahan ne tähän kävisi.
Taitaa olla vikasaldo vakio näissä Volvoissa - ne vain mitä niistä sattuu omalla kohdalle vaihtelee. Meillä ei ole mitään lukko-ongelmia V60:ssä koskaan ollut, niin vastapainona meidän Volvoissa on sitten näitä tankin "korkki" ongelmia.