Useimmiten kun pysähtynessä tilassa kaasupoljinta painaa hieman enemmän niin jos ajotila on Power (ensisijaisesti polttomoottori ja tehoa anteliaasti, lisävoimana sähkö), niin auto lähtee odotetusti suhteessa kaasupolkimen asentoon. Toisinaan ehkä 1 kerta kymmenestä, joskus 2 peräkkäinkin auto lähtee etanana liikkeelle (vaikka kaasu olisi 33%-50%) ja sitten yhtäkkiä ikäänkuin huomaa että kaasuahan on pyydetty paljon enemmän ja kiihdyttää hetkessä sen mukaisesti eli kuin yhtäkkiä olisi painettu kaasu pohjaan vaikka kenkä oli täsmälleen samassa asennossa koko ajan.
Onko muilla vastaavanlaista havaintoa ja jos oli, niin mikä oli huollon/takuun response asiaan. Itsellä vielä jatkotakuuta voimassa eli aion viedä takuukorjausviaksi, mutta olisi hyvä tietää onko yksilötapaus vai yleistä toimintaa.