No nyt tuli mittailtua tuo DEM boxin johdon päistä jännite noiden edellisten ohjeiden mukaan, sieltä tuli 7 ja 8 liittimille noin 1,3V.
Tuo seuraava vikakoodi CEM-1A64 joka tulee keskuselektoniikka boksilta, sai tarkastamaan tuon auton CEM boksin kun löysin netistä että mahdollisesti näissä malleissa valuu suoraan vesi tuulilasilta boksin päälle, se kun siaitsee suoraan pyyhkijän sulkien vivustojen alla tuo kansi jonka alla on taasen kaksi CEM boksin liitintä.
Kaikki paikat puhtaat ja kuivat oli, tässä kun ilmeisesti volvo on tehnyt parannuksia edellisiin versioihin ja nostanut tuota kantta ylemmäksi ns. kauluksella jottei vesi pääse valumaan boksiin.
Kaikki sulakkeet tarkasteltu jne...ei niissäkään mitään vikaa.
Mutta auton kasattua ei vikailmoituksia enää tullutkaan mittaristoon ja kaikki edelliset vikakoodit jotka oli poistin ja kävin testiajulla, niin nelikko ja ajonvakautus toimi moitteetta

Testattu myös nelivetoa mäessä ja kyllä takarenkaatkin pyöri...
Ainoa virhe joka ilmestyi oli DEM-E003 Konfigurointivika. Virheellinen konfiguraatio.
No siihen se hyvä olo loppuikin kun kokeilin pihassa vielä kovemmin kiihdyttää paikaltaan lähtiessä niin auton takaa kuului pienoinen jumpsaus tai paukahdus ja sitten sellainen kahina, aivan kuin jokin metallinen akseli olisi pyörinyt raudan päällä muutaman sekunnin ajan.
Ja näin, neliveto lähti sillä pois pelistä eikä enää palannut.
Vikakoodeja ei anna mitään mutta nelivetokaan ei toimi.
Autolla tuli kuitenkin ajettua vielä about 300m mutta mitään ylimääräsiä ääniä ei ainakaan tuolla matkalla kuulunut.
Mitä luulisitte missä vika?
Eikös näissä nelivedoissa antaudu tuo booriholkki mutta sehän on auton etupäässä kulmavaihteessa, joten en uskoisi että sekään olisi paukahtanut kun tuo ääni ja kaikki kuului takaa.
Pieni ketutus iski päälle niin ajoin auton suorilla talliin, en edes viitsinyt katsoa auton alle ja näin jälkeenpäin tuli mieleen ettei vain vetoakseli olisi katkennut

Mutta olisi kai tuo jotain ääntä vielä tuon 300m matkalla päästänyt...jos se poikki olisi mennyt...