Tuohan se kertoo että jos sopeutus ei mene läpi kunnolla niin siellä on sitten vikaa mitä ei ohjelmallisesti korjata.
Sitä epäilinkin, meinas nimittäin reippaan tunnin sopeutusajolla laatikkoöljyt vähän lämmetä (123°)

Turbiinin lukko kyllä lukitsee hyvin, mutta miten muuten sopeutusajolla, tarviiko joka "kiihytyksen" jälkeen pysäyttää täysin vai riittääkö että hiljentää vauhtia tarpeeksi että pudottaa tarpeeksi pienelle (sille vaihteenvaihtovälille mitä ei ole sopeutettu)?
Viimekerralla pysäytin joka kerta kokonaan. Kiihdyttäessä ei 1400rpm onnistunu 3-4 vaihto ja 1800rpm 4-5 vaihto kuten ei myöskään 2500rpm 4-5 vaihto.
Ja N-D eikä N-R vaihdot menneet läpi.
Ei auton historiastakaan tietoa kun viallisena itelle tuli.
Mietin jo että onko edellinen omistaja polttanu pakin kitkalevyt, mutta ei kai silloin pakki toimisi kertaakaan kunnolla?
Venttiilipöydän sisällä oli melko reilusti metallimujua, mitä yleensä on noissa solenoideissakin (slu,slt ja sls) kun ne alkaa jumittelemaan.