Onko se just tämä pusla, jossa on tuo metallilevy mukana:
https://www.fcpeuro.com/products/volvo-subframe-bushing-rear-rear-of-subframe-to-chassis-9465975En ole vaihtanut enkä tiedä kuinka iso työ on, mutta jos riittää, että tuon pelkän metallilevyn vaihtaa, eli pusla on kunnossa, niin eikös silloin riitä, että ottaa pultin irti, siivoaa ruostuneen levyn jämät pois, asettaa uuden tilalle ja pultti kiinni?
Jos koko pusla pitää vaihtaa, niin ei kai sekään ole tonnin homma, jos on välineet... Vanha pitää saada pois, mutta sen ei pitäisi olla ongelma. Uuden asentaminen voi vaatia vähän ähisemistä, mutta ei kai sekään mitään rakettitiedettä ole, riippuu varmaan siitä, kuinka tiukka sovite on ja miten ja millä pääsee painamaan puslaa sisään. Joka tapauksessa tuskin tarttee mitään ihmeemmin purkaa, eikös toi ole ihan näkyvissä ja vapaasti vaihdettavissa, kun ottaa vaan pultin irti?
Pitää kurkata oman auton alle, mutta jos oikein käsitin, niin toi on se ihan takimmainen, jolla taka-apurunko on kiinni korissa ja sehän on ihan vapaasti siinä esillä, eli ei varsinaisesti ole takatukivarren kiinnityspiste katsurin kommentista huolimatta. Voin kyllä olla täysin väärässäkin...
Tässä kuvassa osa numero 2:
https://usparts.volvocars.com/a/Volvo_2001_S60-24l-5-cylinder/_50018_5706201/Rear-suspension/GR-78377.html?assemblySearchGuid=7C1205D7-457D-4764-98F1-B179373E69AE