No onhan sitä kuuhunkin menty, mutta joku tolkku. Fefen tai Mesen lodju maksanee viisinumeroisia summia, eikä ensimmäinen ole ykkönen, joten ehkä se siitä.
Pukeman ehdotus Volvon lodjusta lienee järkevin ja toteutettavissa kohtuu helposti.
Myös Audin tomaatteihin löytyy softausapua, mutta se pitäisi saada ensin toimimaan autossa, joka ei taas ole helppo temppu.
Yes, just sentakia en ruvennut ehdottelemaan noita, koska saatavuus on nolla ja hinta on enemmän kun kukaan normaali ihminen viitsisi laittaa mihinkään volvoon (pl. joku öljysheikki jonka on just saatava se vinokone sillä SLS laatikolla tai muita perverssioita).
Ja asiaan, audin lootaa ehkä kandee volvossa vältellä, kun on etuveto tai neliveto, BMW:stä ehkä ennemmin, kun on takavetoinen.
Jos fiksu on, ni unohtaa tällaisessa autossa sen automaatin, ja laittaa Supra/BMW E39M5/ M60V8 perässä olevan Getrag V16x laatikon, hinta on 1000e, ja kesto on aivan kaikki mitä n.2,5L vinokoneesta saa irti.
Yksi vaihtoehto voisi olla tietenkin BMW SMG laatikko, mutta niistäkin maksetaan aina 5numeroinen luku käytettyinä...
AW30 on tosiaan muuten hyvä loota, mutta vaihteiden määrä on liian pieni...
Tosin senkin saa taloudelliseksi muutamalla siihen osaluistoturbiinin (onko tehtävissä?) ja laittamalla pitkän perävälityksen. Ja pitkä perävälitys ei sitten sulje pois suorituskykyä... Omassa 2,56 perävälitys, ja tervetuloa haastamaan vaan sen puolesta.

Yks mahis vois olla laittaa AW30 lootaan hydraulinen ylivaihde M46 laatikosta, ni siellhän on sit 8-vaihdetta... fiksua tai ei...
Sit tietenkin uusimmasta BMW5 sarjasta ZF8 8-lovinen aski... tosin sellainenkin maksaa uutena 8k€ ja käytettyjä hankala löytää... ja taas can-ongelma...
Yks mahis olis tietenkin tehdä oma ohjainlaite lootalle.... vaikka megasquirtistä tai jostain muusta vastaavasta pömpelistä.
Itekkin miettiny 340 volvoon automaattilootaa... ei jaksais aina hämmennellä, mut kesto on iso kysymys ja siinä hankaloittaa vielä peräasennus...