Ei ole vielä kokemusta, mutta olen kesän aikana asentamassa tuohon Bertoneen vakkaria seuraavalla kokoonpanolla.
- 960 MKII viiksi, jossa nopeuden nosto ja lasku mahdollisuus (viiksi on jo paikallaan)
- keskusyksikkö samasta autosta + johtosarja
- alipainepumppu on sama monessa mallissa (minulla 1999 V40:stä)
- alipainekalvon ostin uuden (siihenkin voi varmaan soveltaa muitakin, tai kuten uudemmissa kalvo ohjaa kaasupoljinta)
- jarrupoljin katkaisija myös tuosta V40:stä
- 240:ssä on harvempi hammastus nopeusmittarikehässä, minulla on tulossa G80 jossa on tiheämpi kehä jolla tuo keskusyksikkö ainakin toimii
En tiedä mitä merkitystä on onko signaali harvempi vai tiheämpi, se kuitenkin pitää nopeuden siinä mikä signaali oli asetettaessa.
Kokemuksia tulee syksymmällä.