Ei taida mikään rakotulkki mahtua sinne väliin. Minun mielestä, viisaammat korjatkoon, männissä ja alakerrassa voi olla monia muitakin ongelmia kuin männän väljyys sylinterissä. Oma 610 tkm ajettu D5 eikä esimerkiksi öljyä kulu silmin nähden ollenkaan noin 15 tonnin vaihtovälillä, sehän ei ole pilkuntarkasti totta koska öljyyn tulee palamisjätteitä ajon aikana joka teoriassa lisää öljyn määrää. Avasin yhden toisen Volvon koneen (ei D5) ja siinä oli öljyt ollut vähissä joskus ja alakerran laakeriliuskoissa oli rohtumia.
Eli avaas ny vähän kysymyksen taustoja?
Männän saa pois kun ottaa öljypohjan veks ja avaa kiertokankien pultit. Yläkautta on ainoa reitti irrottaa ja asentaa männät. Sitä en osaa sanoa mahtuuko öljypohja tulemaan pois ilman muita purkutöitä moottorin ollessa kiinni.