Tuo D4 8 vaihteisena on noin tehtaankin jäljillä ihan puhdikkaan oloinen moottoriltaan....ehkä suurin ilo olisi tuosta vaihdelaatikon optimoinnista joka polestarissa tulee mukana.
Toimiihan se laatikko ihan mukavasti mutta esim risteyksiin tullessa jalka pois kaasulta about 20kmh ja sitten lähdettäessä kiihdyttämään voisi olla jo valmiiksi pienempää sisällä.
S asennossa onkin noin mutta sitten mennäänkin niin että kumi palaa ja ulvoo...kun painaa poljinta liian syvälle D asentoon tottuneena

Eli saisi olla vaihdelaatikko niin kuin nyt S asennossa ja moottori niinkus D asennossa.
Onhan tuo nytkin parempi kuin moni muu mutta täydellisyyttä pitää hakea.
Tuossa tuli ajettua Octavian automaattia, se on ainakin tähän nähden hirveä....jos painaa kaasua vähän niin lähtee kuin mummo lumesta....ja kun painaa pikkasen enempi niin lähtee kuin raketti kera savun ja ulinan...ja jalankulkijat katsoo pahasti...