Ootko kokeillu sen letkun tulppaamista joka lähtee ilmanputsarin kulmalta ja menee mm. moottorin tukiin ja turbon ohjaukseen? (Letku irti siitä venttiililtä, taittaa kaksinkerroin ja nippusiteellä kiiinni).
Toinen mikä tuli mieleen on imuletku ennen turboa, sehän pehmenee iän myötä ja voi vetää ”luttuun” kun kaasuttelee.
En oo kokeillut tuota tulppaamista.
Se kumiletku on vuosi sitten vaihdettu entisen revettyä, mutta pitää sekin katsoa pääsiskö se lytistymään.
Tota ihmettelen että jos autolle antaa kenkää maantiellä, eikö pätki silloin? Siinä olis kumminkin ihan eri tavalla ahtoja kuin paikallaan kaasuttaessa. Sillon kun mulla oli ahtovuotoja tutkinnassa, niin paikallaan kaasutellessa kaikki toimi mutta kun yritti pihasta ylämäkeen ajaa pois niin letku plopsahti irti.
Ei pätki perus kiihyttelyssä, mutta sitten ku vetäsee sinne 4000-4500 kieppeille niin sitten halvaantuu. Hetken kestää, että tokenee ja sitten taas mennään.
Mittailin tänään tankilta siirtopaineita ja huomasin, että paine ei nouse nouse, kun laittaa virrat päälle. Pumppu kyllä surisee, mutta onko väsyny ja ei jaksa enää painetta nostaa.. Lueskellu, että pitäis pelata ilman siirtopumppuakin. Autossa on jonkun sortin ohjelma ollu 12 vuotta, niin liekkö se sitten herkempi sille siirtopumpun toiminnalle? Mutta tuo just ihmetyttää, että miksi ei ajossa tai rajussa "peruskiihyttelyssä" oireile mitenkään.