Kannattaa tiirata. sitä ei varmasti huomaa normaalisti ilmanputsarin vaihdossa, koska on niin piilossa siellä EGRän takana. Tuon näkee kaikkein helpoiten jos ottaa koko ilmanputsarin kotelon irti, silloin siihen saa hyvin näkökontaktia. Jos koko putsarin koteloa ei irroita niin täytyy kyllä todella tarkkaan tietää mihin katsoa.
Omallani ajettu 370tkm. Näissä -T15 myllyissä ei minun tietääkseni enää pyöreläppiä edes ole..? Itselläni on myös ollut konehuoneen johtosarjassa senverran vikaa että ilmastoinin paineanturille menevä johto oli hankautunut johtonipusta poikko ja näinollen flektit pyöri kokoajan täysillä. Näytti kokoajan hirveätä painetta ilmastointiin. Samalla kun johtosarjan avasin niin paikkailin varmaan kymmenkunta johtoa jotka olisivat samoihin aikoihin varmasti toisiinsa hankaantuneet puhki, kuoret oli aivan topolia.