Ollut myös ite vieressä kun opel kadetin jousi karkasi kesken operaation (tee se itse puristin viritys)....se meni muutaman kerran tallissa seinästä seinään nopeudella jota ei ehtinyt nähdä (eikä ole mikään kovin voimakas jousi edes, kevyt auto)...onneksi auto oli ulkona...olisi ollut muuten lommoja joka puolella ja lasit rikki. Eikä onneksi kumpikaan paikallaolijoista osunut lentoradalle.
Jousia on eri mallisi, osa suoria ja osa aika voimakkaasti progressiivisia, niihin voi olla vaikea saada puristinta paikoilleen siten että saa sen riittävän paljon kasaan. Eli ei saa puristettua kuin 3/4 osa pituusdesta ja sitten ne jousen pään pönkää vielä niin kovalla voimalla ettei saa iskarin mutteria paikoilleen. Siksi tarvinnut neljä halpis puristinta muutenkin kuin turvallisuuden vuoksi. Kahdella tehdessä on ollut lisäturvana sidontaliina, jota aina vähitellen kiristelee sitä mukaa kun puristin painaa.