Hah, jaa. Motox on Motox, ja ei ole varmasti kenenkään kanssa niin naimisissa ettei voisi vaikka viikottain vaihtaa toimittajaa, tai esim. kerran vuodessa. Joo, datasheetit joskus viittaavaat Euroliin joskus Commaan (ja joitain mahdollisesti Eurol tekee Commalle). En ala ottamaan kantaa onko Eurol tai Comma jotenkin huonoja tai hyviä, mutten ikinä kaatais fränkkärin öljyjä jonka kasvojen menetys asiakkaiden edessä edes olis ongelma. Hieman isompi isku se on suurille pelureille, jotka jos kusevat ovat koko maailman edessä häpeämässä ja menettämässä isoja rahoja. Voi olla että on hyvä öljy, voi olla ettei ole. Who knows.
P.S.
Kallein osa öljyssä, on se perusöljyn päälle laitettava lisäainepaketti. Se voi olla todella halpa ja paska (eli kuoleutuu todella nopeasti), keskihintainen (jo vähän sentään yritetty laittaa synteettisiä aineita) tai kallis (kuten erikoismerkeillä jolloin litrahinta voi olla sellaiselle valmiille öljylle ainakin tuplat). Mikä tässä hauskinta on se että halpaöljyjen valmistaminen kannattaa enemmän, koska voi laittaa lisää katetta, sen verran puoli-ilmainen on lopputuote, kun taas esim. Redline ei niin voi tehdä koska öljyn hinta pomppaisi aivan pilviin eikä kukaan ostaisi sen. Lisäaineiden hinnat voivat vaihdella kymmenkertaisesti, joilla kuitenkin saavutetaan täysin samat autovalmistajan speksit (eri asia per 1000km vai 7000km, miten antavat anteeksi ääritilanteissa joita standardit eivät edes kuvaile jne. jne. jne.).