20l läätikkoöljyä saapui juuri ja on tarkoituksena vaihdella ne -13vm v60 D4:n. Haavena olisi väkertää jonkinlainen täyttöaukon kierteeseen laitettava letku/korkkiadateri ja toiseen päähän tratti. Tämä helpottaisi projektia sen verran, että ilmansuodatinkoteloa ei tarvitse erikseen irroitella, kun välitäyttöä/huuhtelua tekee ja kierrättää öljyä laatikossa vaihteistoa käyttäen eri asennoissa. Varsinainen kysymys: 1. minkä kokoinen kierre löytyy täyttöaukosta? 2. Minkälaisia paineita kohdistuu täyttöaukon tulppaan(voiko letkuadapteria pitkin öljyä syöksyä ulos ilman tulppaamista ajatuksena n. 50cm letku vai tarvitseeko jonkinlaisen sulkuventtilin)?
Toki tavallinenki vaihto käy, mutta tuolla tavalla jouduttaisi tulevia vaihtoja mukavasti.