Samppasport  Futurez

2.5D Pa-suodatin/huono käynnistyvyys kylmänä?

• 3 Vastauksia
  • 2380 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jari_m

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Onko normaalia että S80 olevan 2.5D moottorin polttoainesuodatin on vajaa kun sen ottaa pois/vaihtaa?

Nyt taas kovilla pakkasilla auto lähtee käyntiin sitten sammuu ja pitkän startin jälkeen taas käynnistyy....

« Viimeksi muokattu: 01.02.2012, 12:25:10 kirjoittanut jari_m »

Poissa jari_m

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5D Pa-suodatin/huono käynnistyvyys kylmänä?
« Vastaus #1 : 01.02.2012, 12:30:41 »
Onko normaalia että S80 olevan 2.5D moottorin polttoainesuodatin on vajaa kun sen ottaa pois/vaihtaa?

Nyt taas kovilla pakkasilla auto lähtee käyntiin sitten sammuu ja pitkän startin jälkeen taas käynnistyy....

Muutin tuota otsikkoa eli epäilys olisi että yli-15c lämpötilassa polttoainelinja tyhjenee, aiheuttaen sen että moottori käynnistyy mutta sammuu samantien ja sitten pitkän starttauksen jälkeen jälleen käynnistyy...

Tietäisikö kukaan mistä tuo vuoto voisi johtua?  Ja onko kukaan kiinnittänyt huomiota tuohon pa-suodattimen vajaana olemiseen?

Poissa Kulmamies

• Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
« Vastaus #2 : 01.02.2012, 17:48:44 »
Olen törmännyt noihin vajaisiin suodattimiin ja ihmetellyt, että miten ihmeessä suodatin voi tyhjentyä, kun ylhäältä päin kuitenkin lähtee kaikki letkut. Saattaisi johtua varmaan jostain alipaineesta polttoainejärjestelmässä ja ku suodattimen löysää, niin alipaine imaisee polttoainetta suodattimesta, kun se saa siitä saumasta ilmaa. Todella kaukaa haettua ja lisäksi ne suodattimet ovat useita senttejä vajaita, joten miten se voi niin tyhjäksi tulla, ilman, että vuotaa pohjapropusta, mutta kuitenkin...

Kohtaamissani tapauksissa ei ole kuitenkaan ollut käynnistysongelmia.

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
« Vastaus #3 : 01.02.2012, 17:54:05 »
Kohtaamissani tapauksissa ei ole kuitenkaan ollut käynnistysongelmia.
Mulla oli viimeks löysässä kun vaihdettiin suodatin. Ei ongelmia.   :idiot2:

Samppasport  Futurez