Aikaisemmin BSR.n downpipessa oli "tukiraudat" jotka ei näy noissa kuvissa.
JT.n downpipea on myytävänä useammalla KAT.lla ja ainakaan ennen ei ollut tukirautoja. (kuin orig.)
Itsellä on 3" rosteriputkisto KAT.sta taakseppäin ja senverran painava että JT.n downpipeen joutuu hitsaamaan kiinnikkeet (tuet)
(ei ole minun vaan asentajan huomio)
Myös lambdan paikat kannattaa huomioida ja nekin on erilailla BSR.n ja JT.n vermeissä.
JT-tuning tekee down pipea omalle takaputkistolle ja orig. Volvon putkistolle ja myös eri KAT.lla jotka vaikuttaa hintaan.
JT.ltä saa myös "rakennussarjoja", joista saa tehdä mieleisen. Kallein investointi taitaa olla KAT ja hinta/laatu vaikuttaa.
En ole varma mutta BSR.n downpipe näyttäisi olevan muutenkin erilainen kuin ennen.
Simons myy takaputkistoa joihinkin malleihin rosterisena mutta kokeiltu ettei ole. Voi olla myös myyjäliikkeen väärä ilmoitus.
Itsellä on 3" takaputkisto missä 2 vaimenninta suoralla osalla ja loppuvaimennin. Kiinnitys myös keskeltä ja painaa kolme kertaa enemmän kun Simons. Äänet on ok. murinat ja ruostetta ei löydy vaikka vuosia ajeltu ja tälliä saanut.
Viisaammat osaa kertoa enemmän mutta katson tästedes kokonaisuuden ja tyhmänä kysyn mitä en ymmärrä koska hintaero voi muuttua kun osaa alkaa paikalleen laittamaan. Yleensä..kun aletaan hinnalla kilpailemaan myös laatu muuttuu

Vaihtoehtojahan on toisiakin mutta kerroin sen mitä näistä kahdesta kokemusta.