Eli siis tuon avaimen rakentaminen tuohon stiletti perään sujui suunnilleen plug and play? Ja vanhan kaken osat suoraan sellaisenaan stiletin sisälle? Rupes tuo stiletti kiinnostamaan kun nykyiset auton avaimet ovat sellaista mustaa "purkka mössöä".
Purkka mössöä oli omakin avain niin tämän siksi tein.
Käytännössä on plug and play hommaa. Vanhan kaken piirilevy meni tuohon stilettiin suoraan ja painokytkimet toimii, ajonestotranspondille löytyi paikka stilettiavaimen yläosasta, johon sen pistin ilman mitään liimaa. Ainoa hidas homma oli kaivaa tuo transpondi tuolta vanhasta avaimesta, vuolin lethermanilla lastu kerrallaan avainta tieltä pois kunnes se sijastaan tuli pois ilman voimaa.
Stilettiavaimen kun vaan sen yläosan kampesi auki ja vein aivaimen auhion suutarille niin jyrsi uuden.
Meni kyllä yllättävän helposti tämä.
Paikallinen lukkoliike ei alkanut volvon avainta jyrsimään. Muka hankalaa...suutari teki siinä odotellessa. Omituista.