elikkä itsellä otsikon mukainen auto tällä hetkellä käyttöautona, syksyllä sitten paukahti tuo automaatti ko ei se tykännyt nousseista moottori tehoista. laatikko toimii edelleen välttävästi, luistaa 1. ja 2. vaihteella. No ei siitä enempää, vaan mielessä pyörinyt siitä asti että uus automaatti äkkiä paikalle(3h/600€) vai tilalle manuaali?
mielellään laittaisin tuon manuaali m90, ihan kestävyyden vuoksi.
itse en ole tämmöstä swappia koskaan tehnyt enkä ole perehtynyt paljoakaan tohon voimansiirtoo, aina on piisannu vakio laatikot ja oem kytkimet.
Joten te enemmän aiheestä tietävät pistäkää infoa tulemaan mitä pitää vaihtaa ja millaset osat ja karkeaa hintaarviota. sen tiedänkin että joudun ostamaan itse sen laatikon(m90), kytkimen(mikä olisi hyvä), kytkimen pää-ja työsylinterin, ja kytkin polkimen.
mitä tuumaa moottorin ohjaus kun sen vanha toveri automaattilaatikko lähtee pois? täytyykö vaihtaa boxi? entäs mikä vauhtipyörä sopii tuon LH 2.4 kanssa? entä kardaani, etu pätkä vaihtoon? ja nyt ei haeta mitään 600hv/800nm pakettia, koneessa on tällä hetkellä noin 300hv ja jos se tosta nousee niin 350hv enintään, koska käyttöauton maine pitää säilyä.
Tulipas aikamoinen romaani, no ken jakso tähän asti lukea niin vastatkoon parhaansa mukaan
