eli kone on alunperin vapari johon on laitettu kaikki turbon vaatimat hilppeet esim öljypohja paluuletkun paikalla. Imu ja pakosarja.
turbo on vakio t03 ahtoja 1.4bar ja syöttöä niin paljon kun voi.
Ai mä ajattelin että sulla on joku mega-ahdin siellä kun vetoalue on noin ylhäällä. Kyllä tuolla vakioturbolla noilla ahdoilla voi jo vähän pakopaineita olla, vaikka putkisto olisikin avara. Itse ahtimen pakopuoli on tuossa se ahdistava tekijä.
Tosin vakioahtimiakin on eri pakopesillä, eli jollain isoimmalla vakiopakopesällä voi olla vielä siedettävän rajoissa. Pienimmällä, eli d24tic:n .36 a/r pakopesällä pakopaineet on noilla ahdoilla ihan älyttömät. EGR:llä varustetuissa on jo vakionakin pakopainetta yli ahtojen, että tuo egr toimisi oikein.