Jos amukassa on orkkis B20A ni siihen ehkä...
Nuo ahtimet riittävät sinne 120hv kieppeille, niin esim B20B tai E koneisiin, tai B20 koneeseen jossa jo C tai K nokka ni ei ole mitään järkeä, koska se vaan lisää vääntöä alle 3000rpm.
Vakio B20A koneessa on huippuvääntö se 160Nm@2300rpm, tuon ahtimen asennuksen jälkeen vääntöhuippu on jossain 1800rpm nurkilla... aika luonnotonta bensakoneelle, ja huipputehokierrokset tippuu 5000->4000rpm.
Toki, lisäähän noilla saa koneesta irti, mutta pakokaasujarruja nuo ovat yli 1,4L koneeseen.
Ahtopainetta et saa noilla B20 koneesta irti edes sitä 1bar, koska pakopaineet nousevat lähemmäs 2bar, koska pakopesä on aivan liian pieni. Teoriassa laskisin että ahtopaine jää kovimmillaankin 0,7bar nurkille vaikka tukit hukkaportin (120hv/82hv=1,46bar ABSOLUUTTINEN paine, eli 0,46 ahtoa....), ja pahimmassa tapaksessa sulatat männät jos kaasarina on strömppä.
