Vika oli kuin olikin Hall-anturissa. Auto käynnistyi iloisesti heti rempan jälkeen, jes!
Yksi isoimmista hommista oli vain saada kiinnitettyä toi Motonetista ostettu uusi anturi sen vanhan paikalle. Siinä Motonetin anturissa oli kumpaankin suuntaan n.5mm tapit, enkä vain ymmärrä että miten se olisi pitänyt saada niiden avulla kiinni. Vanha osa oli niitattu, joten laitoin sitten niittaamalla se uudenkin kiinni.
Piti vain ensin ajaa Dremelillä ne tapit pois ja porata auki, ja sen jälkeen tein kiinnityslevyn takapuolelle senkkauksen että kupariniitti laajenee kunnolla kiinni siihen. Kartiomallinen vaste piti myös väsätä että sai sen kupariniitin lyötyä, eli kyllä siinä kiinnityksessä hommaa oli.
Pop -niitillä en uskaltanut edes kokeilla (todennäköisesti olisi anturin muovirunko haljennut) eikä sen taustalevyn ja sen toisen levyn välissä olisi ollut edes tilaa pop-niitille.

Vanhan reiän taustapuolelle senkkaus (eli upotus).

Kupariniiteillä vetivät anturin tiukasti kiinni.

Uusi anturi paikoillaan. Se otti vielä kiinni tuohon reunaan, en tosin ole varma olisiko sillä ollut merkitystä, mutta alkuperäinen oli sen verran kapeampi ettei ottanut. Viilasin siitä muutaman millin pois niin kääntyy samalla tavalla kuin alkuperäisen osan kanssa.