mulla se oli tämän näköinen ja otin pömpelin pöydälle

päällisin puolin ei yhtään enempää,lämppärin katkasiasta johdot irti ja vaijerit lämppärin kyljistä,vesiletkut irti siinähän se alkaa olemaan,pömpelin telineen pultit 6mm pois toiselta puolelta ylhäältä ja toiselta riittää että löysää(vas löysää ja oik pois),katsot vaan takaisin laittaessa että ilmanoton tiiviste on paikallaan,itse laittanut tipan liimaa,ja että kondesiovesiputki tulee lattiassa paikalleen,pömpeli kun on pöydällä niin klipsit pois niin halkee koko paska,ja kasaat pömpelin niin kuin se on nytkin,moottori menee telineen kanssa vain yhteen oikeeseen asentoon,kumitutit 3kpl on jäykkiä joten suosittelen että poraat muovitellingin reiät vähän isommaksi,en oo hommaa pitänyt ikinä isona mutta onhan se iso verrattuna johonkin missä moottori kiinni vain kolmella ruuvilla kotelossa,täytyy myös muistaa että lämpösempää volvoa ei ole vieläkään kuin 240,oon kuullut et jotku on ottanut irti etupenkit/koetaulun,se lähinnä naurattaa,purkamisen määrä on oikeasti pieni,hanskalokero,ilmaputket keskikonsolin posket,SIINÄ SE ON!