Saako ne läpät helposti takaisin jos jättää puolet kuorista paikalleen?
Toisella koitoksella meni läpät oikein paikoilleen, tökkää autossa kiinniolevaan puolikkaaseen kiinni läpät, ja sitten ilmaputkien aukoista hienosäätää kun puolikkaiden väli on about sentti niin sormella ne läpät kohilleen.
Mulla kaikki läpät on täysin toiminnassa, mutta vaijerien kasauksessa kadotin jonkun vaijeripidikkeen, ja siitäjohtuen joku läppä oli manuaalisäätöiseksi muuttunut, tosin raitisilma systeemin poistin käytöstä, joten sen osilla sai ehjättyä muut läpän käyttösysteemit. Mulle tuli soitin raitisilmaventtiilien paikalle kun "tarvi" saada 3lisämittaritelineen paikalleen.
Ja omasta puolestani en sitte suosittele tarvikemoottoria. Pitää melkosta mekkalaa verrattuna alkuperäseen (pyörimisnopeus on ykkösvaihteellakin jo melkonen).
Unipointti on ainakin pienellä teholla ihan yhtä hiljanen kun volvooriginal toisessa autossa.