Moi!
Olen 31 vuotias pojankloppi pohjis-pohjanmaalta. Samalla nimimerkillä kirjoittaa myös isäni. joka on jo kuuskymppinen.
Mutta kyllä hänelläkin miggi ja rälläkkä kädesssä pysyvät, hyvinkin.
Eli kirjoitetaan samalla nimimerkillä, koska meillä on yhteinen projekti, tämä keveä amazoni.
Volvoja on ollut käyttöautoinakin niin kauan kuin muistan. Mutta nyt meillä on vectra käyttöautona, ihan vain sen takia, koska
se vie jonkun litran vähemmän bensaa per 100km.
Työkseni teen samaa, kuin harrastuksenakin. Elikäs isälläni ja mulla on yhteinen firma, teemme kaarien, helmojen yms. vaihtoja, sekä maalataan autoja. Olen tavallaan sopimuskorjaaja, koska laitetaan yhdessä erään autoliikkeen vaihtoautoja.
Töitä on niin paljon kuin mahdollista tehdä. Meillä on ihan vähän aikaa ollut pystyssä tämä pulju. Vasta pari viikkoa sitten autokauppias otti yhteyttä ja kysyi voidaanko fixata. Meinas ettei ole kunnon tekijöitä.
Esim. nyt laitetaan yhta transittia, niin siihen oli vuosi sitten yks firma vaihtenaut helmat. Niin, oli vaan pisteillä hitsannut limisauman 10cm väliin pisteitä. Sitten vaan ilman muita tököttejä massaa päälle. Vuodesssa ruostui.
Itse voin taata tekemilleni autoille 3v takuun. Kyllähän nämä yleensä kestää sen kymmenen vuotta, mut joku voi olla niin hankala, ettei ihan kaikille uskalla 10v takuuta antaa...

Itse tehdään kunnon puskusaumat, osaamme venyttää ja kutistaa peltiä. Sekä tietotaitoa on maalaushommissa yms.
Lähinnä isännällä, itse en ole laittanut viela, kun ehkä kymmenkunta autoa, ukko on laittanut sata.
Nyt sillä on jopa semmoiset lääkkeet, et pystyy tekemään. Kun hää oli eläkkeellä selän takia.
Tuo on ollu autopuolen opettajana, tehny hommia saksassa asti yms. eli kokemusta on hemmetisti.
Rouskii oxycontineja kaks päivässä, niin ei kuulemma ole kipeä, ja hyvinhaän tuo hitsaa.
Pitää lopettaa mainostaminen. Mutta en kerro mitään yhteystietoja, muutenkin on työtä hitosti.
Mietin vähän tuota yhteistyökumppanuushommaakin.