Täytyypä lukea tämäkin ketju paremmin läpi joskus.
Minä ite:
Matti Äikäs, 27 vielä maaliskuun loppuun, Sysmässä asustelen vielä toistaiseksi kunnes joskus Lahteen tai Hollolaan muutan, naimisissa, lapsi syntyy huhti-toukokuun vaihteessa, ammatiltani Kuljetusyrittäjä, ammatilliselta koulutukseltani elektroniikka- ja tietoliikennetekniikka-asentaja, joita hommia en ole rahasta päivääkään tehnyt mutta taidot ovat pelastaneet ajoneuvojen kanssa monesta kusesta. yksi 18tonninen kaksiakselinen kuorma-auto löytyy enkä ole suunnitellut laajentaa toimintaa, harrastuksikseni lasken moottoripyörät, chilin kasvattelun, metallimusiikin, sekä kuuntelun että kitaralla omaksi huvikseni soittamisen että viimeisimpänä lisäyksenä kitaroiden rakentelun. Yhden tälläkin sivustolla esitellyn puoliakustisen harjoituskappaleena tehdyn nelikielisen Explorer-mallisen kitaran olen tehnyt ja seuraavan piirustukset ovat jo olemassa. Autoja en laske suoranaisesti harrastukseksi koska en omista harrasteautoa, tuon työmatkakulkineen (vielä toistaiseksi S80 2,5DTi `99) läjässä pitäminen ei lukeudu harrastukseksi vaan pakolliseksi pahaksi. Jos pitäisi ja voisi harrasteauton hankkia olisi se melko suurella todennäköisyydellä joko Fiat X1/9 Bertone Coupe "murtoluku", tai sen "isoveli" Fiat X1/20, joka täälläpäin tunnetaan merkinnällä Lancia Beta Montecarlo.
Mitäs vielä, luonteeltani olen kohtalaisen kuumaverinen ja suutun melko pienestä, en esimerkiksi ole ikinä ymmärtänyt "veljellistä vittuilua". Toisaalta pidän itseäni melko reiluna ja auttavaisena ihmisenä, pidän elämän punaisena lakana keskinäistä kunnioitusta.
Gain none, get none ja toisinpäin.
Impulsiiviseksi muutenkin on haukuttu eikä se ihan huttua ole, jos jostain kiinnostun haluan tietää siitä aivan kaiken, hankkia kaikki työkalut jne... toisaalta jos kiinnostus loppuu kesken projektin, se loppuu täysin...
Jaa, siinäpä pääpiirteet. Naamanpiirteet tapaamattomille tässä (huono kuva, mutta suunnileen tunnistanee vastaan kävellessä...)