Maltillista tehon ja väännön nostoa ajattelin, noin 150-180hv kun ei ole kiire mihinkään. Kiitos vastauksesta.
On toteutettavissa, mutta 150hv-> alkaa kyllä modaamattomalla turboströmpällä olemaan suuri riski, oikein modatulla toimii varmasti, mutta jos ajat edes 10tkm tuolla =1000-1500L bensaa = 1700-2500e), tulee kokonaiskustannuksiltaan halvemmaksi jo vuoden aikana laittaa budjetti sähköruutta. Säästät sähköruutan hinnan bensakuluissa äkkiä.
Jos säästät vaikka 500L bensaa vuodessa sähköruutalla, eli kulutus tippuu 15->10L/100km ja ajat 10tkm vuodessa, se tarkoittaa 800e/v säästöä, eli sillä saa jo ihan kevyesti sähköruutan.

Nimimerkillä 7 alkava keskikulutus ja tehokas moottori.

135hv taisivat aikoinaan B23AT koneesta luvata turbomännillä ja turböströmpällä ilman välijäähyä. Tuohon jo 20% lisää alkaa menemään jännäksi ja vaatii vähintään paineensäätimen ja sähköbensapumpun, eli tulee jo maksamaan ihan rahaakin, jos ei noita ole tallin nurkassa.
Mua ainakin todella ottais 15L kulutus hermoon jos autossa on 150hv, kun 450-500hv pelejäkin on pienemmällä keskikulutuksella (mulla on yks omatekonen ja yks tehdaspeli).

Mutta kukin tekee kuten haluaa, sitä kunnioitan, tässä vaan omia ideoita.
