Emminä siitäkään tiä.
Muuten nuilla vähänkin isommilla, sanotaanko tier 5+ on aika turha ajella jossei ole oikeesti tikissä oleva miehistö. Sitä pystyy "puljaamaan" siten että ostat samaa puuta isomman vaunun, uudelleenkoulutat miehistön siihen vaunuun, ja sitten sillä numeroa pienemmällä ajelet tuplia poies että saa elite-ekspat miehistölle(parakeisa olis kiva olla sevverta tilaa että koko miehistön saa kerralla poies toisesta ja naputella toiseen). Toimiivat sen 10-20% huonommin kun ovat "väärässä" vaunussa, mutta siinä vaiheessa se laite lie täysissä varusteissa niin menettelee. Toisaalta on myös itsensä ruoskimista yrittää nuita isompia vermeitä, tier7+ alkaa mennä siihen ettet itse vaan pysty vaikuttamaan matsiin enää isosti, jollakin kakkostierin skodalla (pz35t) voit yksin kolata vaikka koko vihutiimin nurin jos sopivasti osuu. Itse poistin pelin kun kyllästyin yksinpeleihin tiimejä vastaan, mutta tuo fysiikkapäivitys vaikuttaa pelottavan kiinnostavalta, 8.1 patchin jälkeen vois harkita vaikka masentavansa pelin uudelleen.
just näin. Ahtaan tallin takia tullu aina myytyä vanha tankki pois ja 5 tierin jälkeen saanu aina 100% miehistön istutettua tankkiin kun on alustanu taidot jolloin lähtee lisätaito pois.
tai wolverine mulla oli m18 rinnalla, siitä sitten miehistö sluggeriin kun sen sain avattua tuolla wolverinella ja samaan aikaan olikin sitten jo m18 hellcatilla tutkittu sluggerin varusteet.
noilla vaunuilla ihan turha yrittää ylivoimaa vastaan, se on aika nopeesti erä ohi kun omat kuollu ja vastaan vyöryy 3-4 7 tierin mediä tai heavyä.
kv:n pitkällä 122 millisellä taas tekee kummasti vahinkoa, tarttee vaan yleensä kaverin tulittamaan latauksen ajaksi isompia vastaan, kun on julmetun hidas

rahalla saa ja hevosella pääsee...
sain viikon premium koodin lahjana sähköpostiin, sillä hommasin pari tallipaikkaa ja Churchillin rahan keruuseen