Kuten aikaisemmin totesin, käynnistyksen kannalta on sama tankkaanko 20 tai 50 litraa, kuitenkin aina täyteen. Kun tankissa on valmiiksi 50 litraa, ei 20 litran lisäys mielestäni pitäisi painaa ilmaa putkiin. Ongelma on päällä ainoastaan tankkauksen jälkeen. Mittarin neula nousee näyttämään täyttä tankkia ja ajotietokoneessa jäljellä olevan ajomatkan lukemat kasvavat. Olen kokeillut virtojen laittoa päälle ja pois ja uudestaan päälle, ennen starttausta, ei vaikutusta. Startatessa pyörittää hyvin vaikka 10 sek., ei vaan käynnisty, ihan kuin unohtaisi antaa kipinän. Kun painaisee kaasua starttaa välittömästi. Normaalisti käynnistyy sekunnin- kahden sisällä avaimen kääntämisestä, eikä kaasuun tarvitse koskea.Käsittääkseni pitäisi suhahtaa. Mulla ei pidä ääntä.
Onkohan nyt kyseessä sellainen asia, että tuo tankin mittarin näyttämä, ja ajotietokoneen näyttämän muutos tekee jotain hallaa auton aivoille ?

Voisi ajatella, että näin käy, koska tuossa on kaksi muuttujaa muihin startteihin nähden, eli tankin pinnan muutos, ja ajotietokoneen näyttämän muutos, muuta en nyt ainakaan äkkiä keksi syyksi, miksei startaa normisti tankkauksen jälkeen, jos muuten startaa normaalisti.

Kukä näistä sitte tietää,,,,,,
Mulla ei ole " toistaiseksi " tuollaista murhetta, eli lähtee käymään aivan normaalisti, tankkaa, tai ei .
Pitäs jonkun asiantuntian sanoa sananen täälläkin, koska tuo oma ajatus on vaan ajatus, ei fakta.