Katoppas vaan, mitäköhän se siellä polttelee? öljyä,bensaa vai ettäkö sekäköettäkö?
Pääseekö öljyä männänrenkaan ohi,venttiilin varresta tms.
Tupsauttaako sinistä moottorijarrutuksen /tankkauksen jälkeen käynnistäessä jne.. havaintoja?
Ja öljyhän lienee laadukasta merkkiä?/volvoissa hyväksi havaittua vrt. keskusteluihin öljyväännöistä.
Tullee mieleen ranskan autoteollisuuden eräs helmi ,GTI pökötti jossa ampas jälkikäynnille ja takaperin kierrokset täysille moottoripesun seurauksena?? oli liitin kostunut ja sekotti pakan oikein kunnolla....sammu onneks ennen kuin kytkin kärähti> virtalukosta ei ottanu onkeen, mitä ihmettelen suuresti vaikka ranskalainen olikin.....aasinsilta moottoriohjaukseen? tai voisko ruutat tippasta bentsaa? ei kai sentään?
Ne ajetut kilometritkin vois olla hyvä apu kartottaessa eri mahdollisuuksia.?>olikos se 10 vai 20 venttiilinen versio?
Tulleeko putkesta karstakipunoita kengitettäessä pimeällä tiellä>karstaahan siellä jos näin tapahtuu? esim. 5000rpm aikansa lämmittelee pikku pykälillä jos ei halua 180 lasissa jotain tappaa?
Käynee joutokäyntiä tasaseen 850rpm jne. kun ei mainintaa moisesta humpailusta tai huutamisesta joutokäynnillä josta ruiskujen lopunalkua päättelis jo heikompi hermoinen.
Oliskohan jo vikakoodeja ilmaantunut?
Pasilan sanoin, on se kyllä jännä tuokin ilmiö

.