RallyBaron  Samppasport

940 perä meni vinoon

  • 7 Vastauksia
  • 2549 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Antza

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • - RedClassic -
940 perä meni vinoon
« : 03.04.2012, 15:42:14 »


 Moro,

 Mistäs lähtisi asiaa vatuloimaan?
 Kuljettajan puoli "roikkuu" alempana kuin vänkärin. Siis takapää.
 Juuri laitetut uudet iskarit BilsteinB8 ja vuoden ikäiset kuormajouset. Ovat paikallaan (tsekkasin).
 
 Antza
 
945 Classic Turbo -98, B230FT, AW71
Morris Mini "S" 1300 -74
Exät: 945 Classic Turbo -98, 945 DL -94, 144 GL -73

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9574
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 940 perä meni vinoon
« Vastaus #1 : 03.04.2012, 15:50:13 »
Jos perä on lintassa tasamaalla ja tasaisesti kuormattuna, niin tulisi mieleen tarkistaa ettei jousen yläpää ole uponnut korin sisään. Jollakin oli joskus käynyt näin.

Tai sit niistä juuri laitetuista iskareista toinen kantaa.
765 B280 -85,  MB EQC -22

hevonen

  • Vieras
Vs: 940 perä meni vinoon
« Vastaus #2 : 03.04.2012, 16:26:16 »
Ei kai -98 mallissa vielä oo runko ruostunut? ;) Kato ettei etupäässä ole mitään pettänyt, sehän pudottaa myös takakulmaa, tai lähinnä nostaa vastakkaisen puolen takakulmaa..
Mittaa vaikka tasaisella renkaan ja kaaren väli kummaltakin puolen.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2012, 19:37:07 kirjoittanut hevonen »

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9574
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 940 perä meni vinoon
« Vastaus #3 : 03.04.2012, 19:06:47 »
Ei kai -98 mallissa vielä oo runko ruostunut? ;)

Kuitenkin 14 vuotta vanha vekotin jo, olosuhteista riippuen lahovikaakin voi jo olla.
765 B280 -85,  MB EQC -22

Poissa Antza

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • - RedClassic -
Vs: 940 perä meni vinoon
« Vastaus #4 : 04.04.2012, 11:41:02 »


 Kiitos ajatukisista, pääsiäisprojektina puran joka kulman vuoron perään, eiköhän se suoristu  :pomo:

 Pääsiäisen riemua  ;)
945 Classic Turbo -98, B230FT, AW71
Morris Mini "S" 1300 -74
Exät: 945 Classic Turbo -98, 945 DL -94, 144 GL -73

Poissa Antza

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 717
  • - RedClassic -
Vs: 940 perä meni vinoon
« Vastaus #5 : 09.04.2012, 21:09:07 »


 Kaikki rakenteet ovat ehjää ja kunnossa.
 Ei edes ruosteessa. on vaan 3 cm alempana kuin vänkärin puoli.
 Voiko 2 kk sitten asennettu uusi B8 antaa periksi??

 Antza
945 Classic Turbo -98, B230FT, AW71
Morris Mini "S" 1300 -74
Exät: 945 Classic Turbo -98, 945 DL -94, 144 GL -73

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9574
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 940 perä meni vinoon
« Vastaus #6 : 09.04.2012, 22:09:22 »
Kaikki rakenteet ovat ehjää ja kunnossa.
 Ei edes ruosteessa. on vaan 3 cm alempana kuin vänkärin puoli.
 Voiko 2 kk sitten asennettu uusi B8 antaa periksi??

Mites etupään korkeusero vasen/oikea? Isompi vai pienempi kuin takana?

Tuli mieleen että bensatankkihan on kuskin puolella, sille ei taida olla kompensoivaa painoa toisella puolella. Jos tankki täynnä puntaroi auton asentoa niin identtisillä alustan osillahan kuskin puoli on silloin painuksissa, ja nimenomaan takaa enemmän kuin edestä.
765 B280 -85,  MB EQC -22

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4219
Vs: 940 perä meni vinoon
« Vastaus #7 : 09.04.2012, 22:10:47 »
Ota iskarit irti ja mittaat sitten.

 

Kulkukoira  Proturbo