Älä herrajumala osta ilman digimittaria. Tuo normi mittaristo on aivan hiton kaamean ja halvan näköinen vempula. Koko kojelauta menee totaalisen pilalle tuon kanssa. Näkyyhän siinä mm. navin opastus.
En minä mitään navia ole ruksinut, kun en tee sillä yhtään mitään. Kävin kyllä katsomassa miltä se tavallinen näyttää, ja oli ihan riittävän hyvä mielestäni. Menee omilla varusteillani täysin hukkaan koko digimittariston ajatus, kun se ei näytä käytännössä mitään informaatiota. Jos laittaisi tonnilla-parilla parempaa varustetta autoon niin sitten digimittaristo olisi toki aika no-brainer.
+1.. 
On nimittäin vanhan näköinen se analoginen mittaristo, itse ruksisin lisäksi high performancen 7" näytöllä. Noilla auto muuttuu jo huomattavasti nykyaikaisemman oloiseksi ja mukavammaksi käyttää.
Itse ruksisin D4-moottorin vielä päälle, mutta kun pelimerkit loppuu kesken niin ne loppuu...
Nyt kävi vielä niin että löytyi sopiva alle 2tkm ajettu esittelyauto johon vaan rakennetaan pari pikkuvarustetta lisää, joten hinta putosi alkuperäisestä 31 500 eurosta 29 900 euroon ja lisäksi saan nyt talvirenkaat mukaan veloituksetta. High tech paketilla uuden hinta renkaineen olisi kivunnut johonkin 34 000 euroon.
Edit: tosiaan tuli itsekin alunperin ruksittua digimittaristo vain vanhasta muistista, kun koeajoin syksyllä jonkun paremmin varustellun edellisen mallin D3:n, jossa mittaristossa oli vaikka mitä hienoja ominaisuuksia. Näköjään se on sitten ihan tyhjänpantti jos ei ota navia ja/tai driver supportia mukaan.