No sulla on paljo helpompaa kun sun autossa on jo tuo 940-mallinen mittaristo, siihen pitäis kyllä saada nopeusmittarin osia helposti, 740:in mittaristoon ei onneks saa varsinkaan 88-91 välille osia mistään, mutta onneksi myös niitä on noin sataa erilaista, joista osa toimii vielä huonommin kun loput, jotka ei siis toimi.
Joo, saa helpommin mittaristonosia, mutta tosiaan tarkoitus vain vaihtaa ne 3 kondensaattoria, eli ensin tottakai pitää uskaltaa repiä se mittaristo irti ja katsoa mitä tarvitaan, ja sitten selvittää mikä eloktroniikkapulju myy halvimmalla, mutta ei ne konkat missään paljoa pitäisi maksaa, vaikka samointein ostaisi puoli tusinaa, niin on varalla sitten.

Mitenkään liittyen tähän nopeusmittari juttuun, niin vähän tarkemmin tuli syynättyä Ariekset (talvivanteet) alle, niin huomasin ilokseni, että ne on vielä ihan Made in Norway, eikä mitään kiinakuraa.
EDIT. Tulipa illan ratoksi taas mietittyä, mitä tarvitsee tehdä että menis ekalla leimaan.
Yksi on "ankka"-töötti, eli tarvisi vaihtaa/puhdistella. Se on kyllä ihan perse paikassa siellä
ilmanputsarin ja pissapojan säiliön alla, jonne kaikki kura tottakai menee, mulla kun vielä on sumarit
veistetty pois ja shaiba pääsee suoraan töötälle puskurin reiästä (on siinä verkkoa...

).
POINTTI: Mietin että siirtäisin töötit kylmästi maskin taakse, niin olisi paremmin suojassa.
Töissä pystyisi vielä luppoajalla tehdä kiinnikkeen, ja johtoa saa vanhasta pesukoneesta,
joka on meitin pihalla...
