Oli ohjelmaa tänään... töissä oli vähän kiirettä, ja töiden jälkeen säntäilyä. Anyway, töiden jälkeen hain ensitöiksi jarruputken Volvoon (molemmat päät, ABS-boksi ja satula on M10, niin hassua miksei luettelot nuita ABS-malleja tunne). Jarruputken haun jälkeen kävin hakemassa uuden sim-kortin. Kävipä vielä tuuri, että löytyi 95% numeroista vanhasta puhelimesta, jonka valjastin käyttöön...
Sitten meninkin kaverin tallille heilumaan, isä lupautui kaveriksi laittamaan jarruputken- ja letkun, kun meikä ei olisi millään ehtinyt tehdä kaikkea yhdessä illassa, kun piti vetää vielä pintamaalit kohtiin, joita aloittelin eilen. Tällä kertaa ilmaantui oikea etujarrukin kunnolla. Vetokoukun töpselin kytki oikein sähkömies, kun kaveri (joka on sähkömies) kävi katsomassa, että mitä puuhataan, niin sanoi että voipi samalla sen kytkeä, kun meikäläinen puuhasi auton etupuolta.
Muuten meni hommat kuin Strömsössä (kerrankin), mutta ei tullut maalailuista hyvät, kun listan vierestä on v*tun vaikea hioa pakkelia, ilman että tiiviste menisi, joten sinne en liiemmin sörkkinyt. Pinnat pyyhin ennen maalailuja, mutta jostakin sitä roskaa vaan tuli maaliin (epäilen tallin olematonta ilman vaihtoa). No, pääasia, ettei ruostu pidemmälle kattoon.
EDIT. Kaverin tallissa pisti silmään 850:n alkuperäinen mankka, joka on peruja hänen kesällä myymästään -92 850:stä, niin
ajattelin, että mitäköhän kaveri haluaisi siitä, niin saisin seiskaan varoiksi samanlaisen rammarin, kuin sen alkuperäinen.
Omasta on se "irroitusnappi" paskana, ja se on muutenkin rupunen, ja siitä on vasemmat äänet pimeänä. Kaverin
mankka on kuin pakasta revitty. Sitten muistin, että tarvii sen radiocoden (joita saa jälkikäteen
siniseltä), mutta sekään ihan ilmasta ole, kun se mankka pitää ohjelmoida uudelleen tai jotain.
.