just tänään töissä käytin yhestä abs volvosta jarruja auki. oli 280 levyt ja 26mm paksut 
Ok. Eli sitten mulla on samat. Kiitos tiedota!

Töissä ajoin tänään Volvon sisään ja pesin sen. Samalla tutkin taas tarkemmin ruosteita, ja tuli todettua, että tilanteen korjaus tarvitsisi koko auton ylimaalauksen. Ehkä mä repäsen ja maalaan koko komeuden telalla...

tai sitten en.
Voi kumpa olisi edelliset omistajat vaan pitänyt autosta parempaa huolta, niin ei kaatuisi kaikki maali, sähkö yms. viat minun niskaan.
Sitten vielä iltapäivällä töistä tullessa, autolle saapuessa huomasin, että joku saatanan tampio on naarmuttanut molemmista tuulilasin sivulistoista sen lasin päälle tulevan osan avaimella tms.... että vitun kivaa.

Joo myönnetään onhan tuo seiska tällä hetkellä aika ruma ulkoa, kun maalipinta on ihan perseestä, ja ompa siellä edellisen sabotaakionkin jäljet vielä, mutta silti. Muita todisteita minulla ei asiasta ole kuin että aamulla kun harjasin tuulilasin kotona, niin ei ollut noita naarmuja ei ollut. Seiskaan otin ostohetkellä niin kuin varmuudeksi osakaskon, johon kuuluu myös ilkivaltavakuutus, mutta ei siitä paljon iloa ole, kun ei ole konkreettisia todisteita, ja auton arvo on muutenkin 500 - 600 euroa tässä kunnossa.
Taas näitä päiviä, että paskaa tulee niskaan, vaikka ei ole sen eteen itse tehnyt mitään...
Takakontin kahvaa rassasin samalla kun auto kuivui hallissa, ja nyt toimii jo melkein kuin pitää, kun ennen teki sitä että kahva jumitti auki asentoon.