Tänään sai kaivettua taas vähän inspiraatiota laittaa Volvoa. Eli tuon töötin johdotuksien jatkot tein kunnolla abiko-liittimillä ja kutistesukilla.
Piti kanssa laittaa töötti kiinni tuonne alempiin reikiin (Näkyy tuossa töötin alla). Asentaja oli vaan sitten niin kohmeessa ja en löytänyt sopivaa pulttia, kun tuo reikään menee M8 ja töötin omaan kiinnitysrautaan menee. Rystynen aukesi kanssa laittaessa, mutta pakkasta kun oli ja käpälista suurin tunto mennyt, niin ei v*tuttanut niin paljon
.
Metsästelin kanssa mittariston kondensaattoreita Porvoossa. Töiden jälkeen kävin yhdessä firmassa, jossa ei kuitenkaan ollut yhtään sopivaa komponenttia. Tosin pihalla oli "silmänruokaa" nimittäin PV 544 ja 244 projektit. Omistaja on Volvo-mies ja hän ajaa punaisella 855:lla, siinä oli hirvitarrat etulokareissa. Ystävällisesti hän kuitenkin neuvoi firman Porvoosta, jossa pitäisi olla varastossa konkat, jotka tarvitsen.
Ajattelin kanssa, että jos ensi viikolla on töissä aikaa, niin teen Volvoon "läpivirtaavan" takavaimentimen. Suunnitelma oli että ompi samanlainen kuin prätkän vaimennin, eli pienempi putki sisällä, jossa paljon reikiä ja kuorena suurempi putki. Takavaimennin on kuiteskin siitä hyvä, että sen kanssa voikin jo vähän kikkailla, koska siellähän on joka tapauksessa kaksi muutakin änkkää. Takavaimenninhan on muutenkin niin tukkoinen, että sillä voi heittää muutekin vesilintua...
EDIT. Huomenna käyn Motonetissa hakemassa uudet jarrulevyt ja palat eteen, että jos niillä saisi vihdoinkin sen v*ttumaisen täristyksen pois.