Tommoinen komia punainen putki asentui konehuoneeseen:
Tuollainen viritys pakosarjan pulttina (olen ottanut tavaksi ottaa kuvan joka virityksestä, jonka tästä autosta löydän... muistaakseni nro. 5.)
Soitin heti kello 08.00 Herttoniemen Biliaan, ja sanoin tarvitsevani tuon vesiputken ja sen tiivisteen vesipumpun päähän.
Oli pakko olla putki Kaivokselan varastolla, kun sain tiedon, että kello 11 oli osat Herttoniemessä.
Koulun jälkeen sitten Herttoniemeen, ja putki sekä tiiviste mukaan.
Taidankin nyt koulun ajan hakea mahdolliset osat tuolta Hertsikan Biliasta, kun palvelun laatu oli mielestäni parempaa kuin Porvoon Autosalvassa, ja siinä lähellä on iso varasto, niin yleisimmät osat saa jo samana päivänä.
Maksoihan putki kyllä 53,17e ja tiiviste 3,11e, mutta nyt toimii Volvo, ja olipa putki ihan aito Made in Sweden.
.
Pakosarjan tiivisteet vaihtui kanssa, kerran sen käytin irti, ja ne oli aika palaneet jo.
Jossain vaiheessa pitää ostaa kanssa uudet pultit sinne, että pääsee tuosta virityksestä eroon, ja saa muutkin uusiksi.
Sitä pakosarjassa kolmosen kohdalla kiinni olevaa moottorinnosto lenkkiä kattelin kanssa, että on vähän hapero, että vois vääntää uuden 3 mm raudasta.
Tuli kanssa huomattua, että (kuvassa 1. näkyvä vihreä johto) toi lohkon maajohto, joka menee etupalkkiin, niin se on vain kirrattu pulttien alle, niin että säikeet paistaa. Siitä samasta kohtaa palkistahan lähtee akun miinusmaa, niin sama juttu...
Kuinkahan helvetin vaikeaa olisi jollain ollut laittaa niihin ihan normaali, pyöreä reikäliitin. Saattaa osasyynä vaikuttaa, kun välillä on startannut huonommin talvella.