Pidin eilen lepopäivän Volvon laitosta, ja jatkoin sitten tänään.
Tämän päivän voi kyllä summata lauseella: "
Yksi askel eteen, ja kaksi askelta taakse".
Kokosin sen stefakopan ja akselien tiivisteet. Öljypohjan ja stefakopan väliin laitoin hyvin tiivisteliimaa.
Kirin sitten kopan paikoilleen, ja viimeiseksi kiristin alimman oikean puoleisen mutterin, joka tulee pinnapulttiin.
Ihan normaalisti ja varovasti kirrasin, kun koppa on alumiinia, ja sitten kuului naks, ja pinnapultti katki.
Armoton v*tutus päälle, ja kokeilemaan pihdeillä ottaa pois. Lähti vahäsen, ja sitten ei enää saanut pitoa.
Viimeinen keino mitä nyt keksin olisi hitsata siihen päähän mutteri, muttei kauheasti houkuta edes sen tyhjän öljypohjan vieressä.
Pitäisi aika hyvin suojata jollain se rako siitä, jos hitsata meinaa.
Kaiken kukkuraksi huomasin, kun valolla katsoin öljypohjaa, että sinne on päässyt jotain ulkopuolista kikkaretta
(menee kyllä tämä omaan piikkiin, kun meinasin, ettei sitä niin hyvin tarvitse suojata, kun käyttää ö-pohjan irti, kun tiivisteen vaihtaa. Siis ennen kuin tiesin, että tarvitsee moottorinostinta). Öljypumpun sihti pitää onneksi ne öljypohjassa, kun oli yli millimetrin kokoista. Yritin sitten vielä öljyllä huuhdella öljypohjaa, mutta tuloksetta.
Tälläistä tänään.