Möhkölle ei ole tapahtunut huoltotoimenpiteitä, mutta jos nyt omaksi ilokseni laitan viestin.
Pientä ihmettelyä kuitenkin aiheuttanut, se että paisunta säiliöstä häviää pari desiä nestettä jokusen sadan kilometrin ajon jälkeen,
mutta järjestelmässä tuskin on vuotoa, koska hävikki on noin vähäistä, niin veikkaisin vahvasti, että syyllinen saattaisi löytyä paisuntasäiliön korkista. Sen tiiviste on nimittäin aika kovettunut, ja haperon näiköinen, että saattaa päästää höyryinä justiinsa sen pari desiä.
Se siis seuraavaksi
tiskiltä.
Kuluvan kuukauden huoltotoiminpiteet olisivatkin tuo paisarin korkki ja öljynvaihto.
Lisäksi pitäisi tarviketakavalon jarruvalo ongelma selättää.
Pääsee koko polttimon muovikanta heilumaan, kun sormin kokeilee. Eli siellä on pirusti välystä, ja näin ollen ei kontaktia.
Ei auta edes se, että virtakampa ja kontaktiliuskat ovat orggisvalosta (tarvikevalossa on ohkaisempaa).
Joku patentti pitää sinne kehittää. Hassua kuitenkin, että parkki toimii...
Tänä vuonna ajattelin kuitenkin tehdä, niin että otan tarvike takavalosta parkin/jarruvalon muovin, ja liimaan sen alkuperäiseen josta se on rikki.
Pääsisi niistä tarvikeroskan ongelmista sillä.
Moottorin virittelyyn liittyen olen miettinyt sellaista, että jos äkkirikastumista ei tapahdu tänä vuonna, niin tuo kokonaisvaltainen moottoriremppa
jäisi tekemättä, ja laittaisi vain kannen, josta on siistitty kanavat, ja VX-nokan.
Siksikin näin, ettei "liikaa" rahaa upottaisi koneeseen, koska koppa on tällä hetkellä aika surkeassa kunnossa, ja vaatisi muutamasta kohtaa hitsailua ja sitten maalauksen kokonaan.
Olisihan minulla intohimoja myös läväyttää auto osiksi, ja laittaa kuntoon rauhassa (koska tuskin kukaan muukaan tekisi, ja samalla saisi "ilmaiseksi" sen projekti auton
) mutta vaatii tosiaan sen toisen käyttöauton, ja tallitilan.
Sellaista tällä kertaa.