Hoi!
Kertokaapas gurut mikä voisi multilink-perällä varustettua 960-farmaria vaivata kun käsijarru kuskin puolella ei meinaa pitää.
Katsastuksessa käsijarru ei pitänyt kuskin puolella ollenkaan, hantarin puolella piti hyvin
Vaihdoin kuskin puolelle uuden vaijerin ja kengät sekä hioin paperilla levyn(rummun) jarrutuspinnan eikä kuskin puoli edelleenkään kiristy yhtä hyvin kuin hantarin puoli. Kiristelin myös käsijarrua siitä ainoasta säädöstä keskikonsolista.
Eli tätä nykyä käsijarru kuskin puolella pitää jonkin verran. Jos kaksin käsin vedän tuon käsijarrun ylös, ei kuskin puolen rengasta jaksa käsin pyöritellä. Toisaalta jos vedän viisi naksua käsijarrua ylöspäin on kuskin puolen rengas hyvin pyöriteltävissä, mutta hantarin puoli ei pyöri mihinkään.
Onko käsijarrun "kiristysosan" asennolla mitään väliä? Eli sillä osalla johon käsijarruvaijeri levyn sisällä tulee kiinni. Huomasin, että sehän mahtuu olemaan siinä molemminpäin, tätä nykyä liikkuva koukku osoittaa ylöspäin.
Kiitos avusta / vastauksista
-Eraseri-