Pulttipyssyllä ja momenttisauvalla vedän omissa, peltivanteet 100 tai 110 Nm sauvalla ja aluvanteet 120Nm sauvalla.
Korjaamolla käytettiin yleensä 90 Nm pelti ja 110Nm sauvoja aluvanteisiin.
Ristikko avaimella se on vähän sitten kiristäjästä kiinni, mutta kun vertaa mihin momenttisauva vetää, niin helposti kiristyy ristikolla lisää eli ristikolla vetää heikompikin käyttäjä äkkiä aivan liian tiukalle.
Monettiavain on hyvä, vetää ensin ristikolla höllään, auto alas ja lopuksi kiristää monettiavaimella haluttuun arvoon. Tärkeintä on että pultit tai mutterit on kiristetty oikeassa järjestyksessä ja tasaiseen momenttiin, niin ei sen välttämättä niin paljon tarvitse ollakaan ja se pysyy, mutta jos ne on vedetty epätasaisesti, niin löystyvät helposti, vaikka olisivat kuinka tiukalla.
Monenttisauva on hyvä, jos käyttää paineilmaa ja pulttipyssyä, sauvat maksavat alkaen kympistä kahteen kappale.
http://www.motonet.fi/fi/kategoria/2868/392786/MomenttiavaimetOmana nyrkkisääntönä pidän ettei koskaan saa käyttää jalkoja kiristykseen, eikä myöskään aukaisuun ristikolla. Kauhulla katson aina kun jotkut hyppäävät ristikon päälle, HUH !

Pultit ja mutterithan pitäisi myös voidella kevyesti, pikkasen paksua vaseliinia tai mieluummin tervaa, sitä varten saa tervaa spray-tölkeissä, sitä sinne laitetaan rengasliikkeessäkin kun pyöriä vaihdetaan ammattimaisesti raskaaseen kalustoon...voi suihkaista myös vähän siihen navan ympärille, niin ei hapetu.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/607070/Motox-Pultti--ja-mutteriterva-400-mlJarrulevy/rumpu ja napahan pitää myös puhdistaa aina jollakin teräsharjalla tai vastaavalla kun pyöriä vaihdetaan, muuten sinne jää epäpuhtauksia ja pyörä löystyy helposti, sekä irrotus voi olla seuraavan kerran vaikeaa. Nopea pyyhkäisy teräsharjalla ja pyörä kiinni...menee sellaset 30 sekkaa ylimäärästä

Tollasta tulee ite käytettyä
http://www.motonet.fi/fi/tuote/781591/Kasiterasharja-ruostumaton