Ja itsellä tekee samaa b230ft 940 vm 98.
Vaihdettuja osia:
Yläpään tiivistesarja
Tulpat
Tulpan johdot
Virranjakajan kansi+pyörijä
Tyhjäkäyntiventtiili putsattu myös 3 kertaa ja kokeiltu lisäksi toimivasta autosta vastaavalla osalla. Ihan sitä samaa teki.
Boksi resetoitu
Bensapumpun rele
YKK antura
Suutinrele
Lisäksi kaasuläppäkotelo putsattu, vaikka ei siel mitään ollu.
Ja asentotunnistin naksahtaa oikee aikasesti.
Ootkos puuhapede kokeilu koskaan esim 40km/h nopeudesta painaa kytkimen pohjaan ja annat auton rullata kytkin pohjas?
Itsellä silloin kierokset humppaa tasaisesti 500-1000 väliä. Tekee siis joskus tuota, ei aina.
Ja tosiaan joskus kiekat laskee normaalisti, joskus ne menee romahtamalla sinne 500, jopa alle ja nousee sit normaaliksi.
Seuraava mitä jossain vaiheessa koetan>
Putsaan immun. Jos ei vieläkään toimi niin uusi immu.
Yks muuten millä olen huomannut,että voi käytännössä eliminoida tuon kierrosten laskun, kokeile säki>
Eli aina ku kytkin pitää painaa pohjaa niin jarruttele/moottorijarruttele kierokset eka tuonne 1100 tienoille. Eli kun kierrokset on valmiiksi matalalla ja kytkimen painaa pohjaan niin ei juuri koskaan laske kierokset tuonne matalalle. mut esim 2000 kierrosta ja kytkin pohjaan niin...
Apuja? Kellään ollu vastaavaa ja vika korjattu?
EDIT:
Näköjään vastausta tulikin jo vkonalta. Taidan eka uusia ton anturan ennen immua.

Pien hintaero meinaan..