milläköhän saa sulkien pärinän&nirskunnan poikkee? vahasin tuulilasin autoa vahatessa niinkuin aina ja puhdistin myös sulat ja sen jälkeen kaamea nirsk-pärrr-nirsk-pärr... oisko nuo sulat nyt sitten "kuivahtaneet" piloille kun oli vähän järeämmät pesuaineet (liuotinpesu) ja pyyhkäisin myös savella kun sulissa oli jotain kokkareita tiukassa ja jätti rantua. no nyt ei jää rantua enää mutta ääntä piisaa. koetin puhdistaa uudelleen ja pesin myös lasia lisää mutta eipä juuri kummene. kun ruikkaa pesunestettä sadeveden sekaan niin hetkeksi loppuu -ihme kyllä- mutta het kohta alkaa taas.
sillä ihmettelen kun sulat on vain 7kk vanhat valeo silencio x-trimmit ja olen aina vahannut lasin. myöskin aiemmat sulat oli noita samoja valeoita (vm313) ja pelitti vahatun lasin kanssa erinomaisesti. sulatkin olen puhdistanut milloin milläkin myrkyllä. se mikä on viime kesästä muuttunut on tuulilasi. se on joku halppislasi, ei mikään pilkington. saattaa myös olla et sain huonon sulkaparin. vanha, kovettunu tai jotain. yksi klipsu nimittäin katkesi kun ravistelin sulat laatikosta ulos

en jaksanu motonettiin ajaa takas valittamaan. mutta nirskunu tahi pärissy ne ei oo aiemmin
tilasin muuten ebay:stä joltain napolilaiselta puljulta pari paria noita valeoita. 25.77eureur/pari. oli niin hyvät palautteet ja niin paljon kauppaa että kokeillaanpa huvikseen. vanha laatikko tallessa niin voi verrata et onko aitoa kamaa. kirjoittelen tänne kun paketti sieltä roskakukkulalta tulee
Edit: olin näköjään kirjoitellu valenciosta vaikka kyse tietenkin valeo silencio x-trimmeistä..