Penkkiä ei ole ja en ymmärrä miksi edes tarvitsisi? Saa lapun jossa on lukemat, tarpeellinen?! Jos auton omistaja on tyytyväinen niin se on pääasia ja jos se vaatii penkityksen niin saa käyttää, kuten moni on tehnytkin! Tähän mennessä antamamme lukemat ovat ylittyneet penkissä mitattaessa.
Kyllä itse ainakin tykkään nähdä mitä sieltä oikesti tulee lisää, peffadyno kun ei ole niitä kaikkein tarkimpia

Penkeissä on paljon eroa ja siksipä todellisimman saa aina mitattaessa ennen ja jälkeen optimoinnin samassa paikassa.
Joskus kattelin bsr: n ilmoittamia alkuperäisiä / muutettuja tehoja, niin pisti silmään, että miltei joka autossa oli ollut jo vakiona reilusti ilmoitettua enemän tehoa, optimaalisesti kalibroitu penkki? Maybe..

Lisäksi penkki on erinomainen paikka varmistaa etenkin bensaturbo auton pysyminen nipussa softauksen jälkeen. Kaikki autothan ei ole samanlaisia, eikä etenkään vanhemmiten aina täysin ehjiä, jolloin riski esim. nakutukseen kasvaa..
Auton testaaminen tuolla siviili liikenteessä vaatii aimo annoksen tuuria ja hullua rohkeutta, kun vetäistään peltorit korvilla ja läpppäri sylissä esim. nelosvaihteella tyhjäkäynniltä lappu lattiaan ja nostellaan rajoittimen pätkäistyä pelin.
Ja onhan se niin helvatan kivaa siellä Esson baarin pihalla näyttää sitä noloa käppyrää ja miettiä mikä meni vikaan..

Mukava on ollu autoja myydessä antaa lappu mukaan, jolloin on ostajakin nähnyt todelliset tehot.
Mutta täähän oli vaan minun mielipide ja pitänee muistaa, että mielipide on kuin persereikä = jokaisella on omansa..
