Nyt ollaan niin perusasioiden äärellä, että ehkäpä kannattaisi ostaa jostain kokonainen tappikone ja purkaa se harjoitusmielessä. Samalla saisit siitä sitten kaikki puuttuvat osatkin.
Kohdissa 1 ja 3 on kyse samasta asiasta. B20:ssä messinkinen ja B18:ssa teräksinen.
Kohdassa 2 mainittu "pultti" on öljysumutin, joka ruiskii öljyä nokkapyörille.
Tappikoneessa nokka-akselin stefa, hih 
No joo, ei nyt stefa muta tiiviste kuitenkin.
Onkin tosi perusasioita, harmi vaan että mulla on täällä yhteensä puoltoista moottoria
osina, ja yks kokonainen tietty autossa. Mietinki jo että tästä voi tulla joskus hankalahkoa,
mutta yritetään näin. Mitkä ei korjaamomanuaalista selviä tai autossa
kiinni olevasta katsomalla, niin kysytään.
Mutta nää auttokin jo paljon, kiitos

E: Eikä se nyt täysin poislaskettu idea oo ostaa vielä yhtä konetta tohon nurkkiin,
loppuu vaan tila kesken iteltä