Autoserviasta hyviä kokemuksia. Kohtuu hinnat... Itse kyselin Biliasta hihnalle ja vesipumpulle vaihtoa, niin eivät vaihda pumppua kun on kuulemma ylimitoitettu volvoissa ja kestävät eliniän. Tiedä sitte... 
Bilia on oikeassa. (jättivät vain kertomatta, että auton odotettu elinikä on n. 180000 km - keu keu

Autoserviassa olen kerran käynyt ja sen perusteella voin vain suositella paikkaa. Asiallisen oloista toimintaa.
Oulussa on nykyään kilpailua, Suomen Autohuolto on laillistettu Volvo Service 2.0 rassailija. Ei mitään käsitystä toiminnan tasosta, mutta Wetterin tason ylittäminen ei kyllä kummoista suoritusta vaadi

Suomen Autohuolto vaihtaa n. 550 eurolla hihnat + vesipumpun.
Joka toisessa jakopäänhihnan vaihdossa (n. 180000 km paikkeilla) minä ainakin vaihtaisin sen pumpun. Jos se sitten ikävästi laukeaakin kesken huoltovälien tapahtuvan ajonautinnan, niin edessä on koko operaatio, ml. remmien vaihto. Että sillee.
Sitä pidän kyllä merkillisenä, että vesipumpulle joku firma saa noin paljon työtä laitettua? (> 1h) Jos paikat on joka tapauksessa auki hihnan vaihdon vuoksi, ei vesipumpun vaihto liene 15 minuuttia pidempi homma hitaimmallekaan vätykselle?
Tietysti sinne syyläriin pitää uudet nesteet kaataa ja ilmata. Siihen se aika varmaan kuluu