Samppasport  Futurez

Min 740

  • 97 Vastauksia
  • 27403 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: min Volvo 740
« Vastaus #60 : 14.07.2012, 01:23:16 »
ostin seiskalle leikkikaverin



b230fk+m90+lukko ::)
144
145
945
855

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: min Volvo 740
« Vastaus #61 : 14.07.2012, 03:03:51 »
Nyt kun on hyvä käyttöauto pihassa niin seiskan pellin alle vaan kunnon puhallintekniikkaa? 8)
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: min Volvo 740
« Vastaus #62 : 14.07.2012, 03:44:18 »
Kyllä oli tarkoituksena näin tehdäkkin  ;)
Alakerta on valmiina jo :)
144
145
945
855

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1331
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #63 : 14.07.2012, 10:20:53 »
Siinähän on komeita laatikoita. Kiva sitten vertailla eroja :)
a car you can believe in

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #64 : 14.07.2012, 15:46:11 »
no kiitos kiitos, 940 pitäisi madaltaa.. näyttää joltai maastoautolta seiskan rinnalla : D
mitkähän polttimot noissa ysin umpioissa on?
144
145
945
855

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4207
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #65 : 14.07.2012, 18:31:26 »
H4 isossa, H3 sumarissa ja lisäpitkässä.

Niko_S

  • Vieras
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #66 : 14.07.2012, 20:57:51 »
no kiitos kiitos, 940 pitäisi madaltaa.. näyttää joltai maastoautolta seiskan rinnalla : D

Eihän sitä tartte madaltaa, kun tuolla Volvon offroad-alustalla pärjää missä vaan kun on se  n. 50 kg takakontissa...  :D

Ps. 745:lla pääsee loskasen mäen ylös, jonne Vito ja Golf jää kiinni  :hello:

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4207
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #67 : 14.07.2012, 21:09:43 »
Eihän sitä tartte madaltaa, kun tuolla Volvon offroad-alustalla pärjää missä vaan kun on se  n. 50 kg takakontissa...  :D

Ps. 745:lla pääsee loskasen mäen ylös, jonne Vito ja Golf jää kiinni  :hello:
Pakkohan sitä on madaltaa edes vähän, sehän näyttää siltä kun kaatuis tuulessa paikoillaan.

Niko_S

  • Vieras
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #68 : 14.07.2012, 21:13:16 »
Pakkohan sitä on madaltaa edes vähän, sehän näyttää siltä kun kaatuis tuulessa paikoillaan.

Mihinkä nyt 1500 kg malmia kaatuis...  :2funny:

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #69 : 15.07.2012, 03:06:46 »
Mihinkä nyt 1500 kg malmia kaatuis...  :2funny:

Omamassa taisi olla yli 1500kg :juhau:  mutta asiaan, eli tarkoituksena olisi nyt ensin piristellä tuo 9satku kelvolliseksi käyttöautoksi, jonka jälkeen seiskasta tulee rahareikä.
144
145
945
855

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #70 : 16.07.2012, 02:57:48 »
muoks. onko kellään mitään visioita mihin sioittaa ahtopainemittari?
« Viimeksi muokattu: 16.07.2012, 03:00:48 kirjoittanut ässäarpa »
144
145
945
855

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #71 : 16.07.2012, 06:14:04 »
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Niko_S

  • Vieras
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #72 : 16.07.2012, 09:34:11 »
muoks. onko kellään mitään visioita mihin sioittaa ahtopainemittari?

Käy käytät ajatonta "teollisuusmittaria".
Jos ei kauheasti räpeltää, niin yksi vaihtoehtohan on laittaa se puhallintimen keskiritilän viereen ja syöttää letku sitä kautta?  :)

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4207
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #73 : 16.07.2012, 09:49:38 »
Teollisuusmittarit on siistejä joissain esim. hydraulikoneikoissa kun ne kestää satavuotta, mutta kai autoon voi laittaa jonkun pikkusen nätimmän. Tietysti mistä tykkää..

Tuo 8-pätkän kyhäys on aika toimiva, livenäkin sitä tiirailleena  O0

Poissa Mjt

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 427
  • www.vrcf.fi
Vs: min 740 och 940
« Vastaus #74 : 16.07.2012, 17:32:01 »
Ite tökkäsin aikanaan seiskaan ahtomittarin tuhkakipon runkoon.

http://img.photobucket.com/albums/v219/volvot/osia/Img_0273.jpg

Lähtee kätevästi tarvittaessa irti ja voi vaihtaa sen perus luukun siihen tilalle..
Kovin syvä mittari siihen ei varmaan mahdu ja jäähän se vähän alas mut jos ei ole tarvetta sitä kokoajan vahtia ni toimii siinäkin.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo