Näiden V70:n kolahtelun kanssa menee näköjään muillakin jo hermot. "Lainaan" tät ketjua kun oireet on ihan samat.
Mulla alkoi toi oma katiska kolista hanttarin etukulmasta tuossa kevään tullen ja viaksi "löysinkin" väljän alapallon. Vein auton huoltoon viime viikolla missä vaihtoivat alapallon, pyörännavan (oli väljä) sekä alatukivarren etupuslan (oli vulkanointi pettänyt).
Ihmetys oli käsin kosketeltavissa kun kotimatkalla huomasin auton kolisevan edelleen, kun hanttarinpuolen pyörän ajaa monttuun. Tällä viikolla on tarkastettu omasta toimesta vaihdettujen osien työnjälki, eli kaikki on ok. Koiranluu on kunnossa. Vakaajantangon korihela ok. Alatukivarren takapusla ok. Iskarin yläpäähän en saa minkäänlaista heiluntaa/klappia aikaiseksi vaikka kuinka revin tolpasta etupään maatessa pukilla. Kierrejousessa on alin lenkki kumipäällysteinen eikä jousi ole yhtään väljä tolpassaan, joten tuskin tuosta ääni tulee. Moottorinkiinnikeet hanttarinpuolelta ja koneen päältä ehjiä.
Miten toi apurungon kiinnitys, taaemmasta kyse, saako se kumihela antaa yhtään periksi jos sitä vääntää? Nyt kun keula oli pukilla niin hylsysarjan jatkolla sai tuon liitoksen heilumaan n.5mm. Voisiko se tuosta kolista? Motonetti.netti ei tuntenut tuota osaa, onkohan kallis?