0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ookoo. Ei silti ettäkö sillä mitään väliä tässä tapauksessa olis.Edit: Niin minkälainenkos säätöproseduuri tossa K-jetissä oli? Joku ruuvi vaan kö? Ei oo näitten kans tullu roplattua vaik tuolla tallinperukoilla yks E- moottorinen seisookin.
Siinä on säätöruuvi mitä voi ihan sormin käännellä..
Ja mitä ei kannata vaan "käännellä", sen tietää että vehkeet ei sen jälkeen käy. Varttikierros pääosin on liikaa, tai sitten on tapahtunut jotakin katastrofaalista.
Pitkä 5 vai 4mm kuusiokolo seos ruuville.
3mm
kuka näitä muuttaa sitten kun se 220-230hv ei enää riitä (olen ymmärtänyt, että mekaanisesti maks teho?).
Itse katselisin 940 turbon moottorin ja ruiskun